Reklamationer

Download reklamationsrapport

 

Ovenfor kan du downloade vores reklamationsdokument direkte. Har du købt produktet hos en forhandler, bedes du kontakte forhandleren.

 

Sådan gør du med din reklamation eller returvare:

  1. Download og udfyld reklamationsdokumentet.
  2. Send det udfyldte dokument i en mail til mail@dk.ebmpapst.com, eller ring på Tlf.: +45 43 63 11 11, for hjælp til oprettelse af sagen.
  3. Når vi har modtaget dit reklamationsdokument, vil vi hurtigst muligt fremsende dit reklamations-ID.
  4. Reklamationsdokument printes og reklamations-ID skrives på dokumentet, inden det vedlægges de produkter du ønsker at tilbagesende.
Produkterne sendes til:
ebmpapst Denmark ApS
Vallensbækvej 21
2605 Brøndby

 

Vigtig information – Transportskade

Hvis varen modtages uden forbehold OG der senere end 7 arbejdsdage fra modtagelse konstateres transportskade, kan reklamationen IKKE længere accepteres eller behandles.

ebmpapst DSV_transportskade

 

 

 

 

 

 

 

Der kan være reklamationer på varer sendt fra os der drejer sig om transportskader.

Det er vigtigt, at varen kontrolleres ved modtagelse. Hvis der er tegn på skade af indpakningen eller varen, skal fragtbrevet underskrives med forbehold for transportskader.

Det skal altid beskrives hvad og hvor skaden er på forsendelsen. Det er altid en fordel at dokumentere skaden med et billede.

Når der er taget forbehold for transportskade og sagen er overdraget til transportøren, vil vi håndtere sagen med det pågældende transportselskab og som udgangspunkt fremsende en erstatningsvare.